Retur og angrerett

Sist oppdatert: 27.05.2025

Hos Drevelin Helse ønsker vi at du skal føle deg trygg når du handler hos oss. Her finner du informasjon om angrerett, retur og reklamasjon i henhold til gjeldende norsk lov.

Angrerett

Som forbruker har du rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du mottok varen, i henhold til angrerettloven.

For å benytte angreretten må:

  • Varen returneres i samme stand som du mottok den.
  • Du informere oss innen fristen – helst skriftlig (e-post)

📝Du kan bruke vårt angreskjema eller sende oss en e-post.
🎯Du betaler selv returkostnaden, med mindre annet er avtalt.
🛑Unntak fra angreretten:
Angreretten gjelder ikke for:

  • Hygieneprodukter som ikke kan selges videre etter brutt forsegling.

Returadresse

Drevelin Helse
Møllendalsbakken 11
5009, Bergen
📧E-post: post@drevelinhelse.no
📞Tlf: 55 20 64 60

Reklamasjon

Dersom varen er skadet, mangelfull eller ikke fungerer som forventet, har du rett til å reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsretten gjelder i:

  • 2 år for vanlige varer

Send oss bilde og beskrivelse av problemet så raskt som mulig etter at feilen oppdages.

Tilbakebetaling

Ved godkjent retur eller reklamasjon vil kjøpesummen bli tilbakebetalt innen 14 dager etter at vi har mottatt varen og godkjent saken.

Personvern

Ved retur og reklamasjon behandler vi nødvendige personopplysninger for å håndtere saken i tråd med personopplysningsloven og GDPR.
Se vår personvernerklæring for mer informasjon.